Wysłany: Wto Mar 06, 2007 20:56 Temat postu: Re: konkurencja dla NEO i ATTU !
tak dla wyjaśnienia bo wcześniej nie było napisane :
"zasady działania BSA z którego obecnie korzysta Netia i GTS Energis.
W tych usługach operator alternatywny korzysta tylko z linii TP DO CENTRALI, następnie do PIERWSZEGO ROUTERA BRZEGOWEGO a potem już leci liniami Netii czy tam GTS, także raczej nie będzie to samo co w TP, no chyba że u was ten router brzegowy (czyli zaraz pierwszy który widzicie po wpisaniu np. w konsoli URUCHOM -> CMD | tracert www.onet.pl) ale to mało prawdopodobne, także kto ma problemy z NEO nie musi mieć a raczej nie powinnien z np, NET24, inna sprawa jeżeli to jest przeciążona centrala TP, porty czy macie np. słabe parametry linii i stąd wynikają problemy, w takim wypadku mogą ale nie muszą być też problemy z NET24/MULTIMO... "
Wysłany: Śro Mar 07, 2007 2:53 Temat postu: Re: konkurencja dla NEO i ATTU !
M napisał:
tak dla wyjaśnienia bo wcześniej nie było napisane :
"zasady działania BSA z którego obecnie korzysta Netia i GTS Energis.
W tych usługach operator alternatywny korzysta tylko z linii TP DO CENTRALI, następnie do PIERWSZEGO ROUTERA BRZEGOWEGO a potem już leci liniami Netii czy tam GTS, także raczej nie będzie to samo co w TP, no chyba że u was ten router brzegowy (czyli zaraz pierwszy który widzicie po wpisaniu np. w konsoli URUCHOM -> CMD | tracert www.onet.pl) ale to mało prawdopodobne, także kto ma problemy z NEO nie musi mieć a raczej nie powinnien z np, NET24, inna sprawa jeżeli to jest przeciążona centrala TP, porty czy macie np. słabe parametry linii i stąd wynikają problemy, w takim wypadku mogą ale nie muszą być też problemy z NET24/MULTIMO... "
pozdrowionka dla przyszłych odbiorców neo(zdrady)
OK - a teraz uprzejmie Cię proszę napisz swoimi słowami o czym chciałeś poinformować Swoich sąsiadów z Wyspy pisząc powyższy post.
Wyjaśnij może również - proszę - Swoim sąsiadom z Wyspy na czym polega zdefiniowany przez Ciebie problem. Czy na tym aby nadal nie mieli Internetu czy może zwietrzyłeś jakąś spiskową teorię dziejów - pisząc teksty o przeciążonych centralach, portach... i jeszcze o czymś tam...
Raczej pisz o tym na czym się znasz - bo nie wiem czy Twoi sąsiedzi z Wyspy będą zadowoleni z tego, że wprowadzasz ich w błąd.
Z pozdrowieniami ze Szczyrku
+++++++++++++++++++++++
Gazeta Wyborcza 22 marca 2007 napisał:
Czy dwóch członków zarządu Netii odeszło z powodu kłopotów z przejęciem użytkowników Neostrady TP SA?
We wtorek dwóch członków zarządu, a w środę przewodnicząca rady nadzorczej Netii złożyli rezygnacje. Oficjalnie o powodach się nie mówi, na rynku istnieje jednak przekonanie, że to wynik kłopotów z przejęciem użytkowników internetu od TP SA
Przewodnicząca rady nadzorczej Alicja Kornasiewicz (była wiceminister skarbu, dziś m.in. prezes UniCredit ZA IB Polska i przewodnicząca rady nadzorczej Banku BPH) złożyła rezygnację wczoraj ze skutkiem natychmiastowym. W uzasadnieniu czytamy, że powodem jest zbyt duży zakres obowiązków służbowych, które nie będą pozwalały na poświęcenie funkcji przewodniczącej rady wystarczającej ilości czasu.
To odejście zapewne nie wzbudziłoby większych emocji, gdyby nie fakt, że rezygnacja Kornasiewicz nastąpiła dzień po odejściu ze stanowisk dwóch członków zarządu spółki - Pawła Karłowskiego oraz Paula Kearneya. Spółka oficjalnie nie komentuje powodów ich odejścia. Na rynku jednak huczy. Menedżerowie odpowiedzialni byli bowiem za handel i technologię, a to - zdaniem anonimowego analityka rynku - można łączyć z problemami Netii z przejęciem od TP SA użytkowników Neostrady.
Przypomnijmy, że ponad miesiąc ponad 40 tys. użytkowników Neostrady skusiła możliwość darmowego zerwania umowy z TP SA i przeniesienia internetu do tańszej Netii. Do tej pory udało jej się podłączyć zaledwie 26 tys. osób, a w tym samym czasie - według danych spółki - już 2 tys. osób zniecierpliwionych czekaniem zerwało z Netią świeżo podpisane umowy.
Rzecznik spółki Jolanta Ciesielska zaznacza, że opóźnienia wynikają m.in. z nieterminowego przekazywania przez TP SA informacji technicznych dotyczących klientów. Przyznaje jednak, że operator nie był przygotowany do przyjęcia aż takiej liczby nowych abonentów.
Andrzej Piotrowski, ekspert rynku telekomunikacyjnego w Centrum im. Adama Smitha, zaznacza, że sprawa przenoszenia usługi internetu obnażyła wszelkie słabe punkty w pozyskiwaniu i obsłudze klientów przez Netię: - Widać wyraźnie, że ta firma nie jest przygotowana do świadczenia masowych usług klientom detalicznym.
Podobnego zdania są niedoszli użytkownicy internetu w Netii. Mimo że we wtorek prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska zapowiedziała nałożenie na TP SA kary za utrudnianie przechodzenia klientów Neostrady do innych operatorów, to jednak osoby, które chciały zmienić operatora, nie mają wątpliwości, że i Netia nie jest tu bez winy.
Do redakcji "Gazety" codziennie nadchodzą e-maile od osób rozgoryczonych sytuacją. Netia bowiem, nie dość, że nie podłączyła ich do sieci, to dodatkowo nie radzi sobie z obsługą infolinii. Jeden z czytelników próbował połączyć się z konsultantem siedmiokrotnie, za każdym razem czekając na linii godzinę. Są i inne problemy. - Wykupiłem w Netii łącze o szybkości 6 Mbit/s, a transfer mam na poziomie 400 kb/s. To tak, jakbym zapłacił za nowego mercedesa, a dano mi leciwą syrenkę - żali się jeden z użytkowników.
Netia zapewnia, że z problemami wkrótce się upora.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.