Autor |
Wiadomość |
admin_sobieszewo@attu
Początkujacy
Dołączył: Pon Lut 19, 2007 18:41 Posty: 7
|
Wysłany: Pon Lut 19, 2007 19:14 Temat postu: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Witam,dostałem parę dni temu link do tego forum od jednego z naszych klientów.
Po przeczytaniu paru tematów postanowiłem założyć sobie konto.
Będe w miarę możlwści odpowiadał na pytania,udzilał pomocy oraz informował o planach i modernizacjii sieci przez naszą firmę.
Na początek,chciałbym napisać,iż dzisiejsze pracę (02-19) nad uruchomieniem nowego łącza w sobieszewie zostały przerwane i dokończone zostana jutro rano.
Zaczynamy o godz 9:00 do godz max 12,nie wiąże się to z brakiem dostępu do internetu,przerwa będzie max 10minutowa.
Uruchomienie jutro nowego łącza wyeliminuje przeciążenie na linku (gd-sob),co w ostatnim czasie można było odczuć głównie w godz wieczornych.
Pozdrawiam
admin_sobieszewo |
|
|
|
|
M
Forumowicz
Dołączył: Pon Gru 13, 2004 17:46 Posty: 189 Skąd: Gdańsk-Sobieszewo
|
Wysłany: Pon Lut 19, 2007 19:36 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
no witamy i miło z waszej strony
pozdrowionka |
|
|
|
|
wyspiarz
Aktywny Forumowicz
Dołączył: Wto Sie 17, 2004 11:01 Posty: 249 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Lut 19, 2007 22:20 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Witamy,
cieszymy się, że będą tu udzielane takie informacje.
Pozdrawiam _________________ Uszanowanie
|
|
|
|
|
maxon
Stały bywalec
Dołączył: Pią Cze 30, 2006 17:26 Posty: 54 Skąd: Gdańsk_Sobieszewo
|
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 9:55 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Witam,
może na początek zajmie się Pan problemami z wysyłaniem poczty spowodowane figurowaniem serwerów Attu na listach spamerów. Wielokrotnie było to zgłaszane i problem nie został do dziś usunięty.
Poniżej przykład efektu tego problemu. Może ktoś z Was też zastanawia się dlaczego ktoś nie odpowiada na pocztę ? :
> ----------------- AUTOMATYCZNY raport antySPAMowy ----------------------
> Szczegóły analizy zawartości: (6.8 zaliczonych, 4.0 wymaganych)
>
> pkt nazwa reguły krótki opis
> ---- ---------------------- -------------------------------------------
> 0.6 NO_REAL_NAME Od: nie zawiera imienia i nazwiska
> 1.0 PL_JESZCZE_DZIS BODY: PL_JESZCZE_DZIS
> 1.3 RCVD_IN_BL_SPAMCOP_NET RBL: Odebrane od systemu klasy RELAY w/g:
> bl.spamcop.net
> [Blocked - see <http://www.spamcop.net/bl.shtml?85.128.91.243>]
> 3.1 RCVD_IN_XBL RBL: Received via a relay in Spamhaus XBL
> [85.128.91.243 listed in sbl-xbl.spamhaus.org]
> 1.2 RCVD_IN_SORBS_WEB RBL: SORBS: nadawca posiada nadużywany serwer WWW
> [85.128.91.243 listed in dnsbl.sorbs.net]
> -0.5 AWL AWL: From: address is in the auto white-list |
|
|
|
|
Łuki
Stały bywalec
Dołączył: Pią Sty 27, 2006 23:12 Posty: 81 Skąd: Gdansk-Sobieszewo
|
Wysłany: Śro Lut 21, 2007 23:24 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Poczta pocztą ale już np. w Call of Duty to nie pogra po necie bo ping wynosi 999 cały czas bo wiecej sie nie moze wyswietlic:/ Czasami jest dobrze jak jest po 30-40 a dzisiaj od rana po ponad 900. Zróbcie cos z tym bo już mnie nerw łapie. _________________ Szacuneczek |
|
|
|
|
admin_sobieszewo@attu
Początkujacy
Dołączył: Pon Lut 19, 2007 18:41 Posty: 7
|
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 9:46 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Witam.
Sprawa problemu z pocztą rozwiąże się do końca tyg,dosyć skomplikowany problem.
Sprawa wysokich pakietów,tak jak napisał Łuki mogła występować na starym łączu,wczoraj przy max obciążeniu łącza śr pakiet to 5ms do gdańska.
Nie ma możliwości w tym momencie przeciążyć obecnego łącza,chyba że nagle podepniemy 200osób dodatkowo
Sprawdzając ping do adresu proszę o wył wszystkich programów p2p,on line,a nawet przeglądarki.Jeżeli Łuki będziesz miał dalej problem z wysokimi pakietami napisz mi prv wiadomość,omówimy problem i podjedzie do Ciebie serwisat.
pozdrawiam. |
|
|
|
|
maxon
Stały bywalec
Dołączył: Pią Cze 30, 2006 17:26 Posty: 54 Skąd: Gdańsk_Sobieszewo
|
Wysłany: Czw Lut 22, 2007 10:02 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Po wymianie linku łącze działa bez problemów. Oby tylko tak dalej. Pozdrawiam |
|
|
|
|
anka74
Początkujacy
Dołączył: Wto Gru 12, 2006 15:15 Posty: 7 Skąd: świbno
|
Wysłany: Sob Lut 24, 2007 19:26 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
czyjest mozliwe podłączenie attu w przegalinie mamy tu olszynka net pytam tak na przyszłość |
|
|
|
|
admin_sobieszewo@attu
Początkujacy
Dołączył: Pon Lut 19, 2007 18:41 Posty: 7
|
Wysłany: Nie Lut 25, 2007 22:12 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
były przymiarki,aby rozbudować,sieć w świbnie i przegalinie,jednak kosztu nas przerosły.
Zostało to odłożone,może w tym roku jeszcze raz się tej sprawie przyjrzymy.
W tym momencie skupiamy się na sobieszewie,na ten rok głównym celem jest rozbudowa i modernizacja istniejącej sieci na wyspie.
pozdrawiam. |
|
|
|
|
maxon
Stały bywalec
Dołączył: Pią Cze 30, 2006 17:26 Posty: 54 Skąd: Gdańsk_Sobieszewo
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 11:29 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
admin_sobieszewo@attu napisał: | Witam.
Sprawa problemu z pocztą rozwiąże się do końca tyg,dosyć skomplikowany problem.
...
pozdrawiam. |
Już miesiąc mija a problem nie został rozwiązany !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Rychu
VIP
Dołączył: Pią Gru 08, 2006 19:40 Posty: 3041 Skąd: Gdańsk i okolice :)
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 18:24 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
maxon napisał: | admin_sobieszewo@attu napisał: | Witam.
Sprawa problemu z pocztą rozwiąże się do końca tyg,dosyć skomplikowany problem.
...
pozdrawiam. |
Już miesiąc mija a problem nie został rozwiązany !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Maxon - minęło właśnie 18 dni a nie 30.
Ponadto chciałem Ci przypomnieć, że już teraz masz komfortową sytuację - możesz migrować pomiędzy dwoma poważnymi operatorami na Wyspie. Na Wyspę został sprowadzony zgodnie z życzeniem części Wyspiarzy alternatywny operator.
Jeżeli któryś z nich nie wywiązuje się z umowy możesz żądać w postępowaniu reklamacyjnym:
* odszkodowania
* innych należności
* kar umownych
* rozwiązać umowę jednostonnie stosownie do zapisów umowy
- mówi o tym:
* prawo telekomunikacyjne - § 106 - http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2637_u.htm
* Rozporz. Min. Infastr. - §1.1.c - http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf
Nie wyobrażam sobie aby Internet nie obsługiwał poczty.
Z pozdrowieniami |
|
|
|
|
admin_sobieszewo@attu
Początkujacy
Dołączył: Pon Lut 19, 2007 18:41 Posty: 7
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 19:52 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Witam.
p maxon,sprawa poczty została rozwiązana po 2 dniach od pana zgłoszenia.Jeżeli ma pan w dalszym ciągu problemy proszę o kontakt na prv,lub lepiej wysłać maila na adres admin@attu.pl z logami i opisem problemu,a gwarantuję,iż szybko problem zostanie rozwiązany.
Nie dostalismy od 3 tyg żadnego zgłoszenia w sprawie niedziałającej poczty z wyspy,więc możliwe,że jest to usterka po stronie klienta.
Proszę o kontakt.
Do pana Rysia.
Czytałem tu pana wypowiedzi i stwierdzam,że pan naprawdę musi sporo pieniędzy dostawać od Tpsa za taką nagonkę.
(w sumie nic dziwnego skoro z super neo zrezygnowało 250tyś klientów w ciągu ostatnich 3 miesiecy-muszą jakoś nadrobić)
Internet w Attu na wyspie działa bardzo dobrze,pocztę też obsługuje równie dobrze,więc proszę sie nie martwić o to.
I mam prośbę o to aby pan nie wypowiadał się w tym temacie,obsypuje pan postami 90% pozostałych tematów idealizując tpsa,więc proszę,aby pan w tym jednym temacie sie nie wypowiadał tak jak nie wypowiadam sie na innych tematach.Jest to temat dla klientów attu,nie dla akwizytorów i handlowców TPSA.
z góry dziękuję. |
|
|
|
|
Rychu
VIP
Dołączył: Pią Gru 08, 2006 19:40 Posty: 3041 Skąd: Gdańsk i okolice :)
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2007 20:50 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
admin_sobieszewo@attu napisał: | ...Czytałem tu pana wypowiedzi (...) obsypuje pan postami 90% pozostałych tematów idealizując tpsa,więc proszę,aby pan w tym jednym temacie sie nie wypowiadał tak jak nie wypowiadam sie na innych tematach... |
No cóż, z liczeniem krucho u Pana administratora. Czytał Pan wypowiedzi ponieważ jest to forum, a jeden z punktów Regulaminu mówi - cytat:
1. Forum ma na celu wymianę informacji, komentarzy i opinii na różne tematy. .
Informacja jaką zamieściłem powyżej jest informacją neutralną względem operatorów. Skierowaną w kierunku obrony przed dostawcami usług telekomunikacyjnych, którzy nie respektują przepisów. Może to być np TP, Pański Pracodawca jak również każdy inny kolejny który przywędruje na Wyspę.
Zamieszczone linki kierują czytającego do serwisu:
* UKE - Urzędu Komunikacji Elektronicznej (obrońcy interesów klienta usług telekomunikacyjnych i pocztowych) - to nie jest TP
* Sejmu RP - czyli ustawodawcy - to również nie jest TP
* Ministra Infrastruktury - i to też nie TP.
Powyższe instytucje państwowe wydały stosowne akty normatywne - również na okoliczność usług szerokopasmowych i postępowania w procesie reklamacyjnym - warto aby były powszechnie znane.
Pewnie Pan wie co dostawca powinien uczynić po 14 dniach od zaistnienia reklamacji a co np po 30-stu.
Zgodnie z Pana życzeniem w tym wątku - raczej - nie będę już zabierał głosu, aby nie dezorganizować serwisu posprzedażowego Pańskiego Pracodawcy, pozostawiając jednak procedury w postępowaniu reklamacyjnym - do ogólnej wiadomości.
Aha, i jeszcze jedno :
Gazeta Wyborcza Trójmiasto 8 i 12 marca 2007 napisał: | OSTRY DYZUR 9484 Wyspa szybko łączy się z siecią.
(...)O kłopotach Wyspy Sobieszewskiej , na której nie było szerokopasmowego dostępu do Internetu, pisaliśmy w listopadzie. Mieszkańcy chcieli używać Neostrady - usługi oferowanej przez TP... |
Rychu |
|
|
|
|
maxon
Stały bywalec
Dołączył: Pią Cze 30, 2006 17:26 Posty: 54 Skąd: Gdańsk_Sobieszewo
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 3:35 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
admin_sobieszewo@attu napisał: | Witam.
p maxon,sprawa poczty została rozwiązana po 2 dniach od pana zgłoszenia.Jeżeli ma pan w dalszym ciągu problemy proszę o kontakt na prv,lub lepiej wysłać maila na adres admin@attu.pl z logami i opisem problemu,a gwarantuję,iż szybko problem zostanie rozwiązany.
Nie dostalismy od 3 tyg żadnego zgłoszenia w sprawie niedziałającej poczty z wyspy,więc możliwe,że jest to usterka po stronie klienta.
... |
Na adres firmy już 2 razy je wysyłałem. Bez efektu. Nie wiem też co zostało naprawione ale jak dla mnie sprawa stoi w miejscu i z całą pewnością, nie jest to problem po stronie klienta. Może jakieś logi raporty z załatwienia sprawy ? Żadnej informacji na forum o zakończeniu wyjaśniania sprawy też nie widziałem.
Poniżej to co zawsze w tym temacie:
> pkt nazwa reguły krótki opis
> ---- ---------------------- -------------------------------------------
> 0.6 NO_REAL_NAME Od: nie zawiera imienia i nazwiska
> 1.5 SUBJECT_ENCODED_TWICE Subject: MIME encoded twice
> 1.3 RCVD_IN_BL_SPAMCOP_NET RBL: Odebrane od systemu klasy RELAY w/g:
> bl.spamcop.net
> [Blocked - see <http://www.spamcop.net/bl.shtml?85.128.91.243>]
> 3.1 RCVD_IN_XBL RBL: Received via a relay in Spamhaus XBL
> [85.128.91.243 listed in sbl-xbl.spamhaus.org]
> 1.2 RCVD_IN_SORBS_WEB RBL: SORBS: nadawca posiada nadużywany serwer WWW
> [85.128.91.243 listed in dnsbl.sorbs.net]
> -0.7 AWL AWL: Wrom: RZFSQHYUCDDJBLVLMHAALPTCXLYRWTQTI |
|
|
|
|
admin_sobieszewo@attu
Początkujacy
Dołączył: Pon Lut 19, 2007 18:41 Posty: 7
|
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 9:42 Temat postu: Re: admin_sobieszewo@attu |
|
|
Informacja jeszcze nie oficjalna,ale pewna.
ATTU przyspiesza 2-4 krotnie!!!
W najmniejszym pakiecie w którym w tym momencie po godz szczytu jest do 1 mbit,będzie 1mbit w godz szczytu,a po do 4mbit!!!
Nowy pakiet w cenie 39zł 512/2048kbit to tani i szybki intermet dla małowymagających.
Oraz pakiet czerwony zostaje przebudowany na czerwony plus,
prędkościowo zwiększa się 2-krotnie 2/8mbit (szczyt/po godz szczytu) i upload 1mbit w cenie 79zł!!!! Myślę,że pakiet czerwony zadowoli najbardziej wymagające osoby.
Oferta jest pewna,tylko niepewny jest termin wejscia w życie tych zmian.
Planujemy od 1 sierpnia,najpózniej 1 września.Do wszystkich klientów wysłana zostanie informacja.
VOIP, IPTV w drodzę,na części sieci już te usługi działają.
Plany na przyszły rok to spięcie światłowodem wyspy co oznacza dostęp do huba DC o przepływności 1gbit.
Sciągnięcie filmu w 2-3min nie będzie niczym nadzwyczajnym.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|